Minä olen...

Oma kuva
Pohjois-Pohjanmaa, Finland
35+ käsitöiden sekakäyttäjä, joka yrittää jakaa aikaansa neljän tyttären, isännän, kodin, maatilan, oman käsityöyrityksen, ohjaamisen, ystävien, kahden kissan ja kahden koiran sekä muiden harrastusten, ja tietenkin niiden käsitöiden kesken, enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi. Jätä kommenttia käynnistäsi, kommentteja on aina mukava lukea. Valokuvien ja tekstien kopiointi kielletty!

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Joulukuun SNY-paketti

Hain postista eilen illalla, mutta kun kiirusta pitää niin postaus vasta nyt.
Salaiseksi Ystäväkseni paljastui Simpura, Kiitos vielä kerran kaikista syksyn aikana lähtettämistäsi paketeista!
Mieluinen ja runsas paketti sisäslsi: kolme vyyhteä Vuorelman Vetoa, karkkikeppejä tytöille, kuivattuja mansikoita minulle ja isännälle, teepusseja Simpuran valamia kynttilöitä sekä sydämen muotoisen rasian kivan sisällön kera tinahääpäivämme kunniaksi. Koko perhe kiittää!

Pitää jossain välissä katsella kirjoneulesukkien ohjeita, uskoisin että minulle aiemmin tuntematon Veto olisi oivallista sukkalankaa. Oikaiskaa jos olen väärässä :)


3 kommenttia:

Simpura kirjoitti...

Ihana syksy on ollut minulla, kun noita paketteja olen sinulle väsännyt.

Veto on mahtava sukkalanka tai oikeastaan joka paikan lanka. Myyjä jolta ensimmäisen kerran tätä ostin, sanoi sen olevan pidä ja pese ja taas pidä ja pese, ei mene miksikään.

Hyvää Joulua teille kaikille!

Sirpa kirjoitti...

Ihanan paketin olet saanut! Noista syntyy monta paria kivoja sukkia! :)

Mari kirjoitti...

Mahtava paketti, vau!